23.6.06

"De dónde vengo...." (part II)

Després del primer post amb aquest nom, em vaig assignar la tasca de fer algunes fotografies de llocs importants per mi en la meva vida fins ara. D’aquesta manera quan sigui als USA podré ensenyar a les multituds d’amistats que faré (!!!! O_O) alguns trossets de Barcelona. També pretenc fer el mateix quan ja m’hagi aclimatat a san francisco, quan ja tingui alguns llocs especials, o algunes rutines! Ja veurem si com diuen, SF s’assembla tant a BCN!

Avui toca....EL TERRAT!: La primera fotografia és l’eclipsi anular des del terrat de casa meva, hi han sigut moltes hores estenent roba o simplement descansant la vista de banda a banda de Sant Andreu. Es veu el parc de la Pegaso i l’escola Príncep de Viana on vaig estudiar EGB fins a 6è. També veig el pati dels meus tiets i puc saludar el meu cosí mentre arregla el seu jardí. Més enllà es veu l’estranya cúpula de San Andreu del Palomar que tant ens ha sorprès aquests anys (segona foto). Des del terrat veig la muntanyeta on estan pujats els pisos de Santa Coloma i la ciutat que s’acaba. Sempre m'ha impactat viure veient el límit de la ciutat...dos cases i muntanyeta i adèu Barcelona...


Avui és la revetlla de Sant Joan: tinc festassa!!!!!!! sisisisisisi!

1 comentario:

Alex Guerrero dijo...

Ostres, jo veig una imatge semblant des de casa dels meus pares (i meva els primers 23 anys!).

Maco el barri.