12.12.06

Finals III.

Quasi no he dormit. Porta dos dies plovent sense parar i sembla que la meva habitació està feta d'uralita. Tota la nit sentint el repicar sense parar de l'aigua. Hem de descobrir qué és que fa tant soroll o ens tornarem bojos. Ha arribat LaTemporadaDePlujes! Portàvem sentint que "venia" quasi des que vam arribar, ja casi teniem ganes de saber què era! Plou plou plou i ja m'està bé fins que no acabi els treballs: així no surto de casa! El diego ha anat a una altra entrevista de treball a Silicon Valley. A mi la búsqueda m'està semblant emocionant: hi ha molts llocs interessants i els sous semblen realment bons: ell s'ho mereix!!!! Ara haig de continuar treballant pero abans us presento a la Lola, que ha vingut a fer-nos companyia uns dies:

5 comentarios:

Laia Balcells dijo...

el meu adviser va anar a Palo Alto aquest cap de setmana i el pobre va enganxar tota la pluja. va tornar d'una humor...la part positiva es que aixi no tens ganes de sortir al carrer i pots treballar millor.

idp dijo...

si si ara només falta que la pluja pari completament quan acabi els finals!!! jeje pero no se si tindré tanta sort! Una salutació des de California!

Anónimo dijo...

UOOoOOOOoOO!!!

Irenketaaaaa... donali una megaAbrasada al Diego vale? I a tu te-n dono una altra... jo stic editant el meu documental... no l-acabare maiiiiiii

un megapetoooooooo

mUaaaaaaaaakssssssss

Anónimo dijo...

Es molt bonica la Lola. Es porta bé? la podràs tornar?

Es fantàstic aixó del Diego, i tant que s'ho mereix estic segura que no trigaran gaire a contractar-lo, i si no ho fan es que son tontets.

Molts petonets a tots tres..

Mamisogra

MJ dijo...

Mi Lolaaaaaaaaaaaaaaaa... aix, com la trobo a faltar. Estic a la meva habitació del Masnou i crec que entrarà miolant en qualsevol moment... Per cert, envia'm un mail amb el telèfon de la mamisogra, que hem de quedar amb ella, no?
Petons faringítics des del Masnou.