2.12.06

Finals.



Doncs això, ja estic en ple "finals" (bàsicament el mateix ritme de sempre amb uns quants mega treballs de més). Al més pur estil Almodóvar, vaig de l'eufòria a la morrinya, de l'optimisme a la desesperació a curts i ràpids intervals. Treballo moltes hores pero produeixo menys del que hauria. Si pogués controlar la meva concentració seria una crack noi!!! ains...Doncs res, en ple break-melancòlic escolto Como hablar d'Amaral i canto a crits mentre intento acabar l'index del vuitanté treball del semestre. Apa nois, us espero al final del tunel! :)



10 comentarios:

Anónimo dijo...

Ànims, petita. Ho farem tot, n'estic segur. No sé com, però ho farem tot.

Petonassos des del fred de l'est...

idp dijo...

ohhh un Crístian entre nosaltres!!!! quina alegria nen!!!! cada dia em miro la teva mug uns segons jeje perque sápigues que estic amb tu! Un petonet!

Anónimo dijo...

nina que no vull morir... que aixo del tunnel sona moooOOlt malameeeeent... jo avui tb m-he agobiat pero mira... he vist el que he gravat i estic content... el problema sera editar/ho pero ens hen sortiremmmmmmmmmmmmmm

Alex Guerrero dijo...

Ninos, tenia un professor que deia que "al final del túnel... al final del túnel está New Jersey" (la part xunga de la roba penjada a les finestres). Però penso que encara aixó és millor que l'infern que s'està patint: el Nadal ja està a prop!!! poropopó!

Jottunheim dijo...

Ànims!!

Qui ha dit que no pots controlar la teva concentració?? Qui ha dit que no ets una crack?? Que si que anirà bé... que si que ho acabaràs i ho faràs tot...

Respecte al túnel....espero que ens veiem abans del túnel si és el del mal rotllo... =-)

Petons.

idp dijo...

eeeh que jo no parlo de tunels místics ni res nois :P El meu tunel dura dos setmanes, es fosquet perque no surto de casa, és llarg i no em puc parar a mirar el paisatge...vaja un túnel!!!! i la llum? la llum és la dels carrers engalanats de San Francisco que només podré anar a veure quan acabi!!!! :D Sou tots tots TOOOOTs molt macos!!!!! Un milió de petonets per tots!!!!

Anónimo dijo...

Vist així, millor ens veiem després del pont, no? (si no recordo malament està sempre envoltat de boira, així que també ens serveix...)

(K)(F)(K)

idp dijo...

:) tu sí que saps!

Laia Balcells dijo...

hi ha llum, hi ha llum al final del túnel. you'll see;)

Anónimo dijo...

mi querida amiga,
sólo he cantado y seguiré cantando.....
"Son mis amigos, en la calle pasábamos las horas. Son mis amigos, por encima de todas las cosas. Son mis amigos"

Y tú eres la mejor¡¡¡¡¡

Ánimo, que la vida es esto.Lo que uno quiere que sea.. y por eso hay que vivirla¡¡¡¡ y construirla¡¡¡¡

Te quiero millones¡¡¡
La Marce