22.12.06

My first earthquake on Berkeley ! Updated!


Res, ha estat un segon i mig i la taula s'ha bellugat una mica, he sentit com si fos un tro o algo que caigués a la llunyania. No sabia que feien soroll els earthquakes...Ha estat raro. Amb el diego deiem, seran els nens dels veins? (dubte lògic si els coneixessiu: són la peste!). Però comprovo ràpidament que no: aquí estan les dades. Qué curiós! Se suposa que ja n'hi havia hagut d'altres, però tant petits que jo no m'havia enterat. Aquest haig de dir que sí l'he notat! Ok, ja m'he estrenat! I si no li fa res a les Falles de per aquí, no m'importaria no repetir ni augmentar! No més exemples :) . Per cert, realment impresionant el sistema automatitzat des del Lawrence Hall of Science , bueno de fet del USGS, al cap d'un segon ja hi havia dades del moviment!.

UPDATE: i ja van tres! El primer va ser dimecres passat i jo no estava per aquí així que no el vaig notar. El segon és el d'ahir, amb banda sonora i efectes especials. El tercer aquest matí, mentre encara feiem mandres al llit. M'he girat i li he preguntat al nen "Ohhh m'has comprat un matalàs vibradorrrr!!!"... bromes a part, tots són terratrèmols menors de 3.7 i 3.5. Més forts que els habituals però no perillosos ni res. Una mena de recordatori de que els earthquakes existeixen i de que ens rellegim les instruccions per afrontar els moviments de terra !



5 comentarios:

Anónimo dijo...

I feel the earth move under my feet, lalalalala

3.7 no est[a malament del tot, no...

MJ dijo...

Ostres tu. Jo encara no n'he notat cap. S'ha espantat la Lola? Esteu fent excursions aquests dies?
Petonets.

idp dijo...

No nena la Lola ni s'ha enterat! Allò de que els gats són més sensibles! jeje ella estava fent volteretes pel terra així que li ha semblat normal! ;) Per cert que aquest matí n'hem tingut un altre!

Anónimo dijo...

MI QUERIDA AMIGA,

AQUÍ ESTOY LEYENDO JUNTO A MI SOBRINA, LA JAVIERA, DE TODAS VUESTRAS HISTORIAS...

NOS REÍMOS MUCHO DE LO DE LOS MOVIMIENTOS, YA QUE AQUÍ, ESTÁN ACOSTUMBRADOS....

MUY FELIZ NAVIDAD¡¡¡¡

YA PASÓ PAPÁ NOEL...GUAAAAAA¡¡¡¡

Y POR ALLÍ?

TE QUIERO MILLONES¡¡¡

LA MARCE

Anónimo dijo...

ninaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sort que tens al dieg que te protegeixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


jo ja estic al meu poblettttttttt

hi ha boiraaaaaaaaaaaaaaaaa