20.3.07

Diego ha tornat!!!!!!!!!!! :)


mhmm...bé va tornar divendres passat però sóc lenta de reflexes ;) Ha portat un munt de fotos i espero que les pengi aviat al seu blog amb comentaris! Jo de mentres només n'afegeixo una de la seva col·lecció. I és que em sembla que mai havia pensat en Taipei com un lloc per visitar, però veient certes imatges m'han entrat ganes!

I parlant de viatges: la setmana que ve ens en anem a Big Sur! Aquí, a falta de Setmanes Santes, els estudiants tenim el que s'anomena Spring Break. Des del dissabte 24 fins al dilluns 2 d'Abril. A nivell de graduate students pel que sembla, en general s'aprofiten poc aquests dies donat que just quant tornem tenim una tona de papers per fer i llibres per haver llegit. Però el nen i jo ens anem 4 dies a saltironejar per la muntanya: perquè sí, perquè ens ho mereixem! :) Ja us explicaré!


I recordeu per aquells qui patiu pel tema de la vivenda (i no per aquells que paguen feliços, als quals els recomano llegir a Althusser ;) entre moltes d'altres coses) :


6 comentarios:

diektronics dijo...

Doncs sí, ja he tornat de Taipei! ;)
La veritat és que ha estat curt, però intens... a més em garanteixen que he anat en el millor moment: després dels tifons i abans de la calorada de l'estiu.

Un lloc molt recomenable com a "introducció" a l'Àsia: suficientment extrany... però no massa... i ara de vacancetes de veritat!!!

miq dijo...

Bon viatge nois!

Xavi Menós dijo...

doncs voldrem fotos de la muntanyaaaaaaaaaaa

idp dijo...

Gràcies Miquel!!!! :) I sí: of course hi hauran fotos de la muntanya, i del mar, i de les cabanes de fusta i de ....tooooooooooot! No puc esperar! tinc moltes ganes de vacancetes! :)

GatitoBonito dijo...

Suposo que aquestes vacances deuen ser "les vacances de primavera" de les que es veuen a més de una i dos películes i sèries... i pel que veig no teniu intenció de fer "els americans" i aprofitar-les per emborratxar-vos a la platja... hem sembla collunut!!!!!

Que ho disfruteu...

GatitoBonito

Anónimo dijo...

Feliç Spring break!!! Jo ja l'he fet, va ser la setmana passada, i ara ja torno a estar amb marea de papers i tal... Així que gaudiu de la muntanyeta per mi!

Un petonàs enorme i bentornat el Diego!