25.9.07

Moments d'insight a la biblioteca.


Se que fa milions d'anys que no dic res i no és per falta de coses a explicar, sino perque realment no he tingut massa temps. Us escric des de la sala de lectura de la Main Library. Un dels meus llocs preferits per treballar, ara són les 7 de la tarda (la foto no és meva pero tal com estic sentada aquesta és exactament la meva vista!) i vaig veient com es fa fosc en aquesta hora del gos-llop, on el cel es torna blau fosc i groc i tot semba estar a contrallum. L'inici del curs ha estat intens, pero em sento satisfeta de la selecció de cursos i objectius per aquest semestre...sembla que al final aprendré a organitzar-me i tot! :). A pesar de tot tinc tonelades de coses per llegir, i moltes decisions per pendre! Una de les coses més emocionants d'aquest procés que estic visquent a Berkeley és que t'obliga a ser conscient de tot el que fas, en prespectiva. Constantment has de decidir coses que repercuteixen directament en la teva vida. Les classes que esculls estan relacionades amb els famosos "orals", un exàmen oral on has de demostrar ser expert en tres arees que hagis decidit. Arees que es suposa que definiran la teva definició com a investigador, o com no paren de recordar-te al més pur estic pragmàtic-americà, definirà les places a les que pugui/vulgui aplicar. Això que podria realment posar-me dels nervis, no ho està fent. Al contrari, el fet de pensar amb tant temps en totes aquestes coses està sent un procés de descobriment quasi terapeutic! Es fa dificil d'explicar en un post, però hi ha tantes coses que canvien pel fet d'estar fora del país, d'estar en un lloc com Berkeley, i suposo que pel fet que el temps va passant i poc a poc anem aprenent :P Vaja o aixo espero! Seguiré postejant, i espero no trigar tant la propera vegada.

(mail en català, tinc la sensació d'estar parlant directament amb la meva mare, la ruth i l'adam..jeje...pero tots sou benvinguts, eh?)



6 comentarios:

nimzoblitz dijo...

Em sembla que parlo per tothom quan dic que els demés ja comptàvem amb que et sabies organitzar :)

El que sí que és cert, és que estant aïllada del brugit passat aquí a BCN, en un pais per descobrir, centrada en uns objectius més o menys llunyanys, però ben definits, cada cop deus estar treient més rendiment del temps "mental" que dediques a construir aquestes alternatives i, a mida que això passa, és més gratificant.

En fi, we're proud of you!!! (es diu així o és una catalanada??)


Per cert, deu n'hi do, força impactant la foto de la biblio... un lloc ideal per fer aquestes reflexions mentre fas una minipausa de l'estudi ^_^

Adam

idp dijo...

Hey Adam! menys mal que signes perque amb aquest nickname no t'havia reconegut! No insistiré en la idea pero em sembla que us he tingut molt enganyadets amb lo de la meva organització :P jeje T'he dit que jo també estic proud of you???? ein? una abraçada!!!!!!!!!!!

nimzoblitz dijo...

ups, sí, és que és el nick dels escacs i el vaig recuperar pel blogger! :)

JN dijo...

Ei,

És bo saber de tu..... realment sembla que estas passant una època en que no pots avorrir-te...

Vas rebre el meu missatge al cell.

Una abraçada,

Alex Guerrero dijo...

Estic content de tornar-te a llegir. El principi del nou any acadèmic ha estat una mica bojeria, oi? Sort que ja tenim per davant thanksgivings i nadal, i any nou, i la family, i tantes interrupcions necessàries per la nostra salut mental. :P

Petonassos...

Buddha:
"Happiness comes when your work and words are of benefit to yourself and others." ;)

Anónimo dijo...

Hola nineta!!!

És genial que estiguis vivint tot aquest procés!!! Aquest tipus d'experiències serveixen precisament per això, per créixer com a persona i anar madurant el camí que un emprèn. Què tinguis sensació que controles d'alguna manera el que seràs en un futur ha de ser molt gratificant i forma part d'un procés de maduració que fa enveja!!
Pel que fa a la organització, no es que ens hagis enganyat es que si et comparem amb nosaltres sempre has sigut un prodigi de l'ordre, si això va a més no ho podrem resistir, jeje!

Un petonet enomme!! t'enyorem!!

Ruth