21.6.06

"De dónde vengo...." (part I)





Cada matí, des de fa sis anys, em llevo, em vesteixo, i agafats de la mà, el meu company i jo creuem aquesta rambla i anem a fer un cafè (o dos....sí sí sí som addictes... què hi farem!). Els arbres són esplèndids i les fulles brillen bona part de l'any: d'aquí és d'on vinc.

Quan viatgem allà on anem fem fotografies de tot, de qualsevol carrer o casa que ens crida l'atenció. En canvi del lloc on vivim, dels carrers que cada dia passegem no en guardem cap imatge. I en canvi jo m'ho he passat tan bé en aquest trosset de món que crec que bé es mereix un post (o més) !!!! :)





1 comentario:

Anónimo dijo...

sant andreu rules!!! és veritat, tanta foto de tants puestus del món, i no tinc ni una trista foto del meu carrer... em sembla que m'has donat una idea per al fotolog...

ni idea de si existiex la frisco free & dirty cheap, però mira, se m'acut que el diego i tu la podríeu redactar i fer-vos d'or, no? ai no, perdó... que la molins no ens deixa tenir CAP ingrés econòmic fora de la nostra magnífica beca...