19.9.06

He rebut una postal :)


He rebut una postal!!!! I m'ha fet moltíssima il.lusió!!!! La Marce -maca com és ella- m'ha escrit i m'envia aquesta postaleta que diu que li recorda a mi...ehem.... jo també t'estimo :)

GRACIAS MARCELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A part d'això, descripció de la setmana: ja estic immersa en el semestre. Cada setmana hi ha una tonelada de lectures i anàlisis per fer. Ara ja li estic agafant el ritme però encara no he hagut de fer cap paper complet ni cap exposició ni res, això comença la setmana propera...ja us diré què tal. A més a més aquesta és la setmana de reunions amb els meus dos advisors. De moment avui ja he tingut una, bàsicament per presentar el meu treball i veure què tal. Ha anat molt bé. Amb la meva primary advisor em sento en plena confiança i donat que això és verdaderament complicat, no puc més que sentir-me feliç. A part d'això la salut no m'està acompanyant en excés i això fa que no em senti amb tanta energia com altres setmanes...però res greu, doneu-me dos dies més i ja torno a ser jo al 100%.

He tingut poc temps aquests dies per escriure mails a ningú, especialment tinc molt present al David B., el Roger i el Jordi que em van escriure i no els hi pogut respondre com cal així que: QUE HO SAPIGUEU, ESTOY EN ELLO!

un petonàs a tots!!!!


4 comentarios:

Alex Guerrero dijo...

Ja tens una primary advisor maca, ja tens molt camí fet. :)

Petonets guapa! I recorda, no t'estressis i gaudeix dels petits plaers de la vida... com uns llavis, un somriure, una carícia.


El divendres el Crístian i els meus amics ens anem en cotxe a explorar el nord de Nova Anglaterra: Machachúche, Vermont,... :)

GatitoBonito dijo...

Me n'alegre que et vagin bé les coses en el pla acadèmic... Segur que hi ha mil coses que et poden aportar satisfaccions, però si t'haguessis trobat problemes amb aquest tema segur que el demés s'hagués fet molt dur...

Ànims i cuida't

(K)(F)(K)

Anónimo dijo...

Anims, petita. Ja veuras com al final ho farem tot i serem estupendus i tal. I l'estres marxara. I tot sera suau i bonic.

I serem l'elit del pais, Rosa M. Molins dixit... Ehem, pues vaya elite que le ha tocao a la Espanya del siglo XXI.

Anónimo dijo...

per cert, l'anonymous es el cristian. no se perque aquest ordinador no em deixa introduir el meu bonic nom de quillo de cornella. i a mes no tinc accents i semblo mig analfabet.