17.11.06

Día 2: procrastination, cafés y pasillos desiertos.

Han pasado 24h. y he conseguido algo: ya tengo el título.... el día ha empezado no cumpliendo mis planes y en vez de levantarme he apagado el despertador de un manotazo y he soñado que me bañaba en una playa cálida del Mediterranio... Luego despertarse ha sido muy duro! Me he autoexiliado en el despacho sin ventana de mi universidad. Llevo horas autoconvenciendome de que voy por el buen camino mientras acumulo cafés y me despisto navegando por internet. Es viernes por la tarde, no hay nadie por aquí y en mi cabeza resuenan todas las advertencias vertidas en mi sobre la peligrosidad del campus por la noche: he cerrado el despacho por dentro...dónde habré dejado mis Post-Its???



Os hábeis fijado que PROPOSAL y PROCRASTINATION empiezan igual? ... ains...

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Guapiiiiiiiiiii!!!!!! Va, que tu pots. Confio tan amb tu que n'estic segura que d'entre aquests post-its que pengen de la teva cara segur que hi ha una proposal valida.

Quan s'hagi fet llum avisa'm eh????

un petoneeeeeet i bona nitttttttttt

idp dijo...

ets un amorrrrrrrrr! encara no se m'ha encés cap llum pero t'aviso quan passi!!!!

Pedro dijo...

Vaja! Jo sempre havia dir que les dones haurieu de venir amb llibre d'instruccions, però no esperava que t'ho prenguessis seriosament XD

"Procastination", quina paraula... No sé per què em sonava un altre cosa molt lletja.

Ja ens diràs com queda la cosa, que a la Fundació Nobel han de saber què descubreixes per donar-te el premi (què tiquismiquis!).

nimzoblitz dijo...

ànims noietaaaaaaaaa! per tu un proposal (sigui lo que sigui això carai!) no és res... com molt bé ho saben tots els problemes o impediments que han hagut de veure-se-les amb tu ^_^

ah! els post-its els tenies enganxats a la cara, despistada, més que despistada!!

MJ dijo...

Ai nena, quina mala cara que fas... Pobreta meva... t'hauré de cuidar molt quan vinguis per aquí (un parell de dies de menjar bo, bailoteo i passeigs per la platja et curaran de tot, ja veuràs). Molts petons i ànims!!!!!!

idp dijo...

sisisisi :)

Alex Guerrero dijo...

No tinc news encara de tú, pero estic segur que ja ho has acabat. GAUDIRÀS D'UN MERESCUT BREAK A SANTA CRUZ!!!!! :) :)

idp dijo...

no noi no, no he acabat encara...em queden 3 hores!!!! ains!

Anónimo dijo...

Segur que el paio aquest haurà flipat amb el que finalment li has entregat...

(K)(F)(K)

Anónimo dijo...

ÁNIMO ¡¡¡¡

QUE CUANDO LEAS LO QUE CONSTRUYAS, VERÁS QUE FUE TAL COMO TENÍA QUE PASAR... ASÍ.... CON TOOOOOOODO ESTE ROLLO DE PENSAMIENTOS, REDEFINICIONES Y CONCRESIONES QUE SIEMPRE ESTARÁN EN UN CICLO ESPIRALOSO.... EN FIN, MI VOLADA, ES ESO: UNA MOVIDA QUE MI CABEZA ME OFRECE A VECES...
LO HARÁS BIEN... LO SÉ¡¡¡¡

MUCHOS BESITOS¡¡¡
LA MARCE

Dani dijo...

Mis modelos tienen post-its que expresan lo retorcideo de mi personaje. Pero parece que los tuyos se te retuercen en tu mente. jejeje

Espero que te saliera guay el pitch. Y te deseo unas GRACIAS muy graciosas y enjoyables con esta gente.

Muchos besos, donde no tengas post-its ya.

Alex Guerrero dijo...

Espero que aquest silenci bloggero + que hagis comentat al meu blog = tot ha anat molt bé i estàs massa borratxa com per postejar... :)

idp dijo...

Alex: apa ja tens nou post!!!! després diràs que no et cuido!

Tots: merci pels anims!!!!!!!!!!!!!!