22.11.06

Día 3, 4 y Sprint final: qué festival! ...del humor.

Huola!!!

Doncs sí: estic viva. Sí: vaig entregar el treball. No: no estic celebrant-ho amb festes desfassades. Pero tot arribarà! je je... Pero recapitulem una mica. Dissabte i diumenge van ser una bogeria. Vaig estar tantes hores asseguda que m'he passat dos dies amb mal de cames!!!! Crec que mai m'havia passat algo així! El treball s'havia d'entregar a les 12 de la nit i el vaig entregar a la 1 i mitja perque, a veure, em diràs que hi havia algú esperant despert a que jo l'enviés??? però si aquesta gent se'n va a dormir a les 10 i mitja!!!!!!!!!!!! Valoració? vaja pel temps en que el vaig fer el treball està bé....pero per ser la presentació de la meva tesis: és millorable en molts sentits! La bona noticia (o dolenta, que és com un malson) és que el que es tracta ara es de rebre la revisió de 5 persones (!!!!!), fer els canvis oportuns (sugerencies diferents de 5 persones!!!!!) i entregar-ho de nou el dia 13 de decembre....i direu "Ah! vale, tens tres setmanes!"...i sí: hi ha tres setmanes:

Tres setmanes on cada gomet representa un treball (orange gomets) o una presentació oral (gomets verds). Així que una de dos, o em poso a plorar i patalejo en plan:

"quealguienmesaquedeaquí!!!!! quiénmemandaríaamímetermeenestosberenjenales!!!! stanlocosestosromanosoamericanosoloquesea
!!!!!!!!!!!!!!"

Que no us diré que no em tempti ni que no ho hagi estat fent durant una estona... o em plantejo un sprint final rollo marcial (horari estricte, poca vida social o nula, gimnàs, menjar sa, i pensament unic). De moment he començat la segona opció...espero que la moral m'aguanti tres setmanes!!!!


un petonet !!!!


7 comentarios:

Anónimo dijo...

irenkilla.. jo... tu pots...

y hablando de berenjenales: a mi l'aubergínia m'agrada però preferixo la truita de carabassó ;)

idp dijo...

que guai saber que estàs per aquí!!!! pensa quan et va bé passar-te per California que et faré una truita de carbassó que tremolaran tots els Bulli, Arguiñanos i companyies varies!!!! :) petonets noi!

MJ dijo...

Nena, ara no me vinguis amb que no tens temps per quedar-te un parell de dies a Santa Cruz, eh? Que hem de fer gresca i xerinol.la!!
Petonets.

Alex Guerrero dijo...

Has de reduir la càrrega de treball de la segona opció!!!

Fora menjar, gimnàs i dormir. Tú treballa i ja està. Lo del pensament únic m'agrada. Em recorda a quan m'acabo de llevar: uni-neurona.

Em mola el teu schedule... :)

"Vendrán tiempos mejores, y todo este dolor será recompensado" (anónimo que también fue a Bérkli)

Anónimo dijo...

Després de veure el calendari...NO TINC PARAULES!! Bé, sí, exactament 4: "Ànims!" i ..."1 petó gegant!!!)

Rus

Jottunheim dijo...

M'alegro que haguessis pogut entregar-ho, i...no et preocupis!! Ets la persona que conec que millor aguanta l'estrés... de fet diria que no recordo l'última vegada que no et vaig veure amb ell...deu ser que el vas inventar tu i que el duus sempre amb tu per patentar-lo??...et faries d'or!!

Un petonàs!!

Anónimo dijo...

amos a ver...

segons els meus càlculs, et queden 6 treballs per entregar (que tenint en compte que entre demà i demà passat n'entregues 3 ja queda menys) i 3 exposicions orals. I després, si no he entés malament, la revisió del treball aquest...

...
...
...
(si, soc lent pensant, algun problema?)
...
...
...
(si, més que lent, ja ho se!)
...
...
...

Definitivament no se perquè vas acceptar la beca... ah si, ja m'en recordo... perquè només els millors "pueden con ello" i encara que tots nosaltres ja sabem que ho ets, t'agrada comprovar-ho per tu mateixa...

Ànims

(K)(F)(K)