29.1.07

Quiero ser.....Hermione!



Eep tots! Estic viva...crec :) Aquests dies no estic postejant però és que tampoc estic tenint massa temps! Les classes han començat i encara estic decidint l'horari però sigui com sigui estic pencant un munt. Així que avui em demano ser Hermione, i poder tenir un rellotge per viatjar pel temps i poder fer tot el que haig de fer i que encara em sobrin hores!!!!!

Aquesta és una vista maca del meu edifici (és el del fons)...que segons votació popular és l'ugliest del campus!!!! jeje Però el campus és perfecte, amb milions de racons que començo a descobrir i especialment amb arbres immensos! Enmig de l'estrès em giro i miro la llum entre les fulles dels arbres i somric....

7 comentarios:

Xavi Menós dijo...

ascolta,,, perque no agafes tb una maquina del temps i et teletransportes a NY?

idp dijo...

sisisisi m'encantaria!!!!!!!! :) em sembla que seré més pragmàtica i planejaré un viatget sense trucs: un de veritat!

Alex Guerrero dijo...

Què sort poder passejar a l'aire lliure. Què sort que els arbres tinguin fulles encara.

No tot sembla tan terrible allá a la costa del Pacífic...

Segur que les postes de sol son precioses.

Anónimo dijo...

Sííííííííííí!!!

Aquell capítol és el millor de tots els llibres del Harry, quan la Hermione (jermáyoni, en anglès ;-P) torna enrere en el temps...

Home, l'ugliest del campus no ho sé, però és cert que l'edifici és un rato feíllo, no?

Vente a Niuyó, que et volem veure!!!

Marramuac

Anónimo dijo...

Eiiiiiiiiii! No tens la màquina del temps pero si el campus d'Hermione. I a més....tatxan!!! un petó!!!

Rus

PD: Para Marce, vi el video Tesis: jeje

miq dijo...

Si, si.... viatget a NYC...
Quan vulguis hi esteu convidats!
-miq

GatitoBonito dijo...

Recorda els teus orígens... vols dir que la teva facultat i el campus de la UAB estaven a l'alçada d'aquestes fotos?!?!?!?!?

GatitoBonito