27.2.07

Festes d'aniversari, viatgets i bons amics...

Tot just ha marxat el Pedro (i ja el trobo a faltar!) després de uns dies de visita per les Califòrnies. La seva estada ha estat una excusa genial per fer excursions i bons passejos. Potser no tants com m'hagués agradat poder fer, això està clar, però més dels que la meva vida acadèmica hagués suggerit...jeje.

Sigui com sigui hem pogut tornar a visitar alguns llocs emblemàtics, com el Golden Gate Bridge o el Chinatown, i també per veure'n alguns que no haviem tingut l'oportunitat de visitar. Dins aquest últim grup ha estat genial l'excursió als Muir Woods (es pronuncia Miar wuuds...ains). Aquesta zona forma part d'un graaaaaaaaan parc nacional on es troben les més grans sequoies (les gegants, és clar!) dels USA.
















En el mateix viatge, i a pesar que el dia no acompanyava molt, vam arribar-nos també fins a Point Reyes. Una punta de terra que dóna a l'Oceà, en la que et sembla que estàs més a Escòcia que no pas a Califòrnia.



















Des d'aquest promontori, en diversos moments de l'any, es veuen Balenes Grises en el seu pas migratori. Aquest cop no em vam veure cap, però és que feia un fred que vaja, què voleu? són Balenes no Pingüins!!!!! :)

L'altre gran moment de la setmana va ser la festa d'aniversari que el Diego em va organitzar a casa!!!! NEN ETS LO MILLORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!! A la festa va venir molta gent maca fins i tot la MJ amb el Justin que van haver de conduir dues hores d'anar i dues de tornar per arribar (merciiiiiiii). Va ser una festa genial i a sobre vaig rebre dos super boníssims pastissos (el de formatge fet per la MJ, el de xocolata by Tara&Zak)!!!!

I colorín colorado el cuento se ha acabado perque ara toca tornar a tancar-me d'un tirón, des del dia d'avui fins a final de Maig quan acabi el curs, ara ja és temporada de començar a entregar els primers esbossos de treballs, de lectures macro i d'estudi hard. Però no em queixo: HAN ESTAT UNS DIES GENIALS!!!!!!!



5 comentarios:

miq dijo...

Quina meravella de costa. Algun dia vindrem a veure sequoies i balenes.

abraçades,
miq

Xavi Menós dijo...

Nenaaaaaaaaaa.... que maco tot plegat... i què somrient! Així m'agrae irenketaaaaaaaa

GatitoBonito dijo...

buf no hem parlis de pastisos que a la nevera encara tinc el de xocolata blanca que hem va fer la teva germaneta... no se com estaven els teus, però ja saps com cuina la Ruth!!!

Me n'alegro que puguessis pendre't un descans avans de la "batalla" i que us ho passesiu tant bé... quina enveja!

GatitoBonito

Anónimo dijo...

Irenkilla, caaaaaamacuuuu tot plegat! Excursions, sequoies, festetes a casa i pastissos de ques de la Viñas... M'encanta que el 3 t'estigui provant tant!!!

Però jo segueixo esperant una cita... Snif! ;-) Jo també vaig semi-de-cul, però quan puguis tell me i mos veiem, okis?

Muaaaaaac!

MJ dijo...

Home, això de tancar-te fins el maig... espero que de tant en tant surtis, com a mínim per venir a la MEVA festa dels 30 anys, a finals d'abril, EH???