22.6.07

Things you do in BCN.

Ha estat un mes genial! Un mes de vacances a Barcelona: la millor família, els millors amics en la millor ciutat...he caminat sense parar; he pres cafès amb la meva àvia; he menjat falaffels amb la Ruth i l'Adam; he ballat fins a veure sortir el sol (eh Roger?); he assaborit la Gràcia nocturna; he passejat amb la meva mare i anat a comprar regals familiars; he portat el Bubu al veterinari i hem reviscut la nostra historia d'amor; i he revisat fotos familiars; he sortit matí, tarda i nit; he menjat dolç molt dolç amb els meus súper cosins; he esmorçat al Buenas Migas amb una bomba de xocolata al davant; m'he posat al dia cinc mil vegades; he xerrat amb els tiets; he dit "Benvingut!" a un nen preciós i rosadet (eh Cristina&Miquel??? Hola Arnau!!!); m'he posat verborreica amb la Judit i l'Òscar (qué fa la confiança, eh?); he trobat nous restaurants amb l'Andrés, la Marta, la Merce i companyia; he dormit entre llibres fantàstics; m'he abraçat amb la meva marona; he sigut rebuda com una diva al aeroport (Pedro!!!! David!!!! guapos!); he anat a la platja i al cine, i al port, i he vist la lluna entre els carrers empedrats del centre; he cantat en un karaoke i ho he fet fatal; he rigut un munt i he plorat una miqueta.....i encara tinc la sensació d'haver-me deixat moltes coses a fer...

Aquí algunes fotos de l'arribada a l'aeroport... som uns afortunats: tenim la millor família del món. Mai em sentiré sola :)




4 comentarios:

Xavi Menós dijo...

que maco irenketa.... no has trobat barcelona amb més bicis???

idp dijo...

siiii nen ! un munt de bicis maques! i Barcelona més maca que mai!!! com va tot? Un petonet ben gros menoski!

Pedro dijo...

És que així dóna gust anar a rebre a la gent ;-)

Jottunheim dijo...

I seguirem ballant fins que el cos ens aguanti!! I sinó espera't un parell de mesos i ho recomprovaràs a S.F.

Un petonàs.