16.1.08

Albany to Cahsmere, Cashmere to Seattle...and so on.

Les vacances d'hivern són a punt d'acabar i la proximitat d'un altre semestre a Berkeley m'està fent valorar, i molt, aquests últims dies sense obligacions. Estic preparant un parell de posts on explicaré en tot detall el que ha estat de nosaltres últimament. Com molts sabeu, part de les nostres vacances ha estat una breu (i molt necessària) escapada a Barcelona. Aquest cop, però, no he vist gairebé a ningú a part de la meva família. I és que aquest era el meu objectiu: família, família i família! I per assegurar-me'n no només no vaig obrir el email durant tot aquest temps sinó que em vaig desllorigar un genoll per allò de fer repòs i tenir tota l'atenció del món...:P Em van cuidar com una reina i crec que ara tinc energies renovades com a mínim fins l'estiu! (el genoll va tirant cada cop millor, gràcies). Tornarem a Barcelona cap al Juny de ben segur perquè hem de fer tràmits de la visa i el Diego te exàmens de la UOC així que a tots aquells que no he vist aquest cop: comenceu a fer-me lloc a les vostres agendes estiuenques!!!!

Ens veiem per aquí!

8 comentarios:

miq dijo...

Bentrobada aquí i a Barcelona. Va ser una bona sorpresa. Espero que el nou any us dugui moltes coses bones al Diego i a tu per San Franscisco.

Una abraçada.

idp dijo...

Ep Miquel! Sí que va ser una bona sorpresa trobar-te! A veure a quina ciutat del món ens trobem la propera vegada! :) Una abraçada ben forta!

Xavi Menós dijo...

HOla irenketa! m'agrada saber de tu!! Aviam si expliques més cosetes, que m'he quedat amb ganes de més!

idp dijo...

Huola Xavi! a veure si acabo aquest post de les vacances de nadal i començo amb bon peu la meva activitat blogera aquest any! A veure si ens veiem aviat guapo! Petons!

Unknown dijo...

ME ALEGRA MOLT QUE HAYAS ESTADO CON TU FAMILIA...
Me resuena mucho lo que dices, de estar con tus familiares solamente. Creo que es una buena decisión. Sobretodo por la cercanía estrechada con la distancia y también por la renovación de energías.
Miles de cariños,
La Marce

JN dijo...

Ummm tràmits de la VISA, o aneu molt malament amb la tarja de crèdit o això sona a més temps als USA.... es possible que sigui una noticia més que coneguda.... però jo no la sabia.

Marce, no serás esa vieja amiga chilena que me pintó un miró para mi boda?

Unknown dijo...

Posi, soy la mismisima¡¡¡¡

Qué tal?

Miles de cariños,
Marcela Salinas

JN dijo...

Pués muy bien Marce.... No sé si lo sabías pero estoy a 15 días de ser papá..... vaya en un momento muy emocionante de mi vida!!!!