22.1.08

Primer día de clase después del break.


Debería haberlo sospechado esta mañana cuando, sólo media hora después de haber llegado a la facultad, ya me habían soltado 2 ladridos y una mala noticia: hoy más vale quedarse en casa. La gente parece que lleva peor lo de volver a clase de lo que me había imaginado y una ola de frío bastante contundente no está ayudando en nada en lo que a levantar los ánimos se refiere. Cuando lo más bonito que me han dicho hoy es:

-mhm te has adelgazado? Es que se te ve mucho mejor!

Casi mejor largarse y dejar pasar el día.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

No et preocupis... és totalment normal el dia que has tingut.

Resulta que el dia 22 de gener ha estat, segons un psicòleg de la Universitat de Cardiff, el dia més trist de l'any. La fòrmula que ha fet servir és la següent:

1/8W+(D-d)3/8xTQMxNA

NOTA: (W) temps atmosfèric , (D) és la paga extra de Nadal, (d) el salari mínim mensual, (T) el temps que ha passat des de Nadal, (Q) deixar una habit (com ara fumar), (M) la motivació, y (NA) la necesitat de realizar una acció

Doncs ja ho veus, resulta que tenint en compte que el temps és dolent, que és dilluns i que és la primera setmana en la que te n'adones que molts propòsits d'inici d'any no es compliran, la major part de la gent està "de punta"

Tant s'hi val...el millor d'estar en el punt emocional més baix (a nivell grupal) és que, a partir d'ara, només podem millorar!! ^_^

P.D: A mi m'ha passat exactament el mateix, un dia per oblidar, i a sobre m'han dit que m'havia engreixat ^^!

Adam

Gemma dijo...

Doncs jo tampoc vaig començar gairebé classes. El dia 22 vaig decidir començar a socialitzar-me més amb els meus companys de classe i varem anar tots junts a dinar a la I-House a pesar del fred que feia. A la tarda vaig començar a tenir mal de panxa i marejos, vaja un desastre de dia. Encara em dura avui, dia 23. Per cert, sí que fa molt fred oi? Que se n'ha fet del temps californià?

Petons!

Alex Guerrero dijo...

JA! Me imagino las "olas de frio" que pasáis en California. Cuando sufrais -10º en silencio, cual hemorroides, entonces le llamareis olas de frio. Mientras tanto, "brisilla norteña".

De todos modos, es envidia. Tanto del clima como de que digan "qué delgada estas!".... Ya me gustaría a mi, jaja.