3.7.06

Juliol ha arribat...

...i exhausts ens ha deixat! :P

Ok. Sabíem que això havia de passar -Quan parlo en plural em refereixo al meu company (J2 per a les instàncies americanes) i jo (J1)-. Doncs el que deia, ho sabíem: a un mes per deixar el pis (mes i 12 dies per marxar....) i milions de coses per fer. Però una cosa és pensar-ho i l'altre viure-ho en les pròpies carns!!!

Ha estat un cap de setmana per no oblidar (memorable) en que s'han barrejat les ganes que tenim de veure els amics i la família (una nyonya de pensar que us tindrem lluny!!!!!!!) amb cues importants de feina, i curro pel fet de mudar-nos...
Dissabte vam començar amb calor, a la cafeteria habitual (vejeu Mind-minded: "De d�nde vengo...." (part I) ) i planejant el nostre pas següent: "quin altre local amb aire condicionat tenim apropet?????". Mentre les nostres ments bullien per trobar-hi solució (com si fos el joc de la Oca, on "l'oca" és qualsevol lloc on la temperatura no superi els 23º), la clarivident de la meva mare ens va trucar per passar les hores de més calor a casa seva, tot dinant a 19º....ains: we all love her!!!!!! En serio: la meva mare es bruixa i ens llegeix el pensament! :)

Per passar l'estona fins l'hora de dinar, J2 i jo vam anar a remullar-nos una estoneta a la piscina. Després de fer el peix una horeta, vam anar a la casa familiar per carregar piles. La meva mare ens tenia preparada una fideuà i un pollastre amb atmetlles ....arf..no hi ha prou paraules, quin amor! ostres ostres ostres: tot molt bo!!!! i amb el dinar: una sessió familiar com només nosaltres sabem tenir :D (començo a sentir enyorança abans de marxar!!!!!!!!).

Després d'això, J2 va haver d'anar en plan heroic, i en plena digestió de l'allioli, a a acabar l'últim exàmen de la temporada: Ra-ra-ra!!!! Mentrestant jo cap a casa a prepara-li la maleta a la minina: es trasllada definitivament a viure a Sagrada Família, donat que no ens la podem endur.....Missatge per aquells -alguns- que m'entendreu: això ha estat el pitjor de la setmana, i del mes: la trobo molt a faltar! :*(


Interludi trist pel mig, i amb l'ànim tocat, quan J2 va acabar l'examen, vam anar a llogar un cotxe i vam deixar la minina a la seva nova casa...., després ens vam traslladar cap al Poble Nou on la Laida ens havia convidat a una Festa Africana! A les 3 del matí arribàvem a casa....
i a les 8h del diumenge sonava el despertador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El diumenge encara ha estat més espectacular: un viatge a Folgueroles, Vic, per recollir dades de la tesis; un viatge a BCN on un inestimable Adam ens va estar ajudant a baixar caixes a la pitjor hora del dia!!!! MAI T'HO AGRAIREM PROU ETS EL NOSTRE HEROI!!!!!!! :) Mireu què guapo, quin porte! ets el millor! :)


....un viatge a Alella (el primer del trasllat de caixes) amb dinar emotiu i pizzero inclós (tinc uns sogres molt macos!!!!); un nou viatge a BCN amb sessió de montar caixes/baixarescombreries/imontarméscaixes inclosa; nou viatge a Alella per descarregar; tornada a BCN en plena operació retorn del cap de setmana en búsqueda de contenidors de reciclatge de roba; arribant al barri a les 23h; sopar i caure rendits....

... i a tot això començo a ser conscient que queda poc per marxar, i tinc ganes d'estar amb tots els amics i amb la meva família tota l'estona....

3 comentarios:

JN dijo...

Ostres... Deu n'hi do.... si podem fer alguna cosa, ja sabeu on som....

Entenc perfectament lo dur que deu ser lo de la mixa..... amb el meu va ser més fàcil, als 10 minuts crec que ja passava de mi i es llepava els bigotis pensant "¿aquì hi havia algú més, no?...

Bè, almenys tens forces per seguir amb lo de la Tesi.... ja t'explicarè.

Una abraçada fortíssima!!!!

Anónimo dijo...

bufff... quin estrés de cap de setmana, noieta! jo segueixo amb la meva patxorra, i això que avui queda un mes exacte (!) per a marxar... en fi, ja vuràs, ja quan m'arribarà l'estrés... un petonàs!

idp dijo...

Ostres Serafí ja tinc ganes de xerrar amb tu i que m'expliquis com va tot!!! Pujaré divendres a la uni! ens veiem?

Cristian hola de nou!!! a veure si t'apuntes a la sortida de dissabte proper eh! un petonàs!