28.9.06

Message on the dry erase board (la vileda vamos!).

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Oh! t'hem vist així tantes vegades! a dintre dels llibres i llibretes.

Però has quedat bé a la foto, el que em sap greu es no poder-te portar un cafetonet.

Mumy

Jottunheim dijo...

Després de tantes fotos i explicacions sobre lo bé que va i la felicitat i calma aparent que mostraves, ja començava a dubtar de tu... ara ja veig que no cal...que l'Stress segueix sempre present i que és, per a tu, ineludible.

Ànims, que no serà res... ja ho has fet abans i ho podràs tornar a fer, però amb l'experiència adquirida ara serà més fàcil ;-)

Petons.

idp dijo...

us estimooooooo....ains...pero sí, teniu raó: ho he fet abans i ara a més em paguen! jeje s'ha de veure l'ampolla mig plena sempre! Un petonet!!!!

Anónimo dijo...

mhhhhhhh... que bé!!"només" estudies.... jeje. Apa ànims!! t'ho diu una pringui de cuidado, és divendres 21:27h i encara estic a la feina!!

Un petonet dels grossos!!


ruth

nimzoblitz dijo...

quan hi hagi prou llibres i et tapin el suficient, aprofita per sortir per darrera i anar a fer el cafetó, jeje

Petonets!!!

Anónimo dijo...

Hahahahaha... Érase una mujer enterrada bajo los libros... Nena, mil ànims. Aviam si et truco aquest "capde" i així parlo amb tu, el Diego i la MJ, tot i que no sé si podré perquè diumenge he de marxar de casa (l'argentí ha trobat un roommate que vol entrar el dia 1) i anar-me'n a un YMCA fins divendres, que és quan entraré al nou pis provisional d'un mes i mig... Dios, qué lío! I a més vull avançar feina, perquè vénen a veure'm dos amics del 2 al 10.
Festival del humoooooor.
Ho farem tot, però. I amb el somriure i les cançonetes que ens caracteritzen. Toma plural mayestático!
Un petoníssim.

Anónimo dijo...

Déu meu, jo em sento igual... només que com el meu escriptori (que vaig aconseguir gratis) és de "mírame y no me toques", no hi puc acumular els llibres a sobre i els he d'anar distribuint per l'habitació... sobreviurem??? Aaaaaaah!

Alex Guerrero dijo...

Jo, Irenka, ara que m'he criat la fama de no fer gaire, m'ha vingut un llistat de lectures interminables, deadlines per DEAs i altres històries, i promeses de paper individuals i col.lectius,... i m'estic començant a ofegar... HELP!!!

(Per cert, que BO el dibuix!)